Re: Jaka karta dzwiekowa

Autor: Silver (silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 17:25:52 MET DST

> Czy uruchamiałeś może jakieś gry na tej karcie pod DOSem 6.22? Masz
> taką możliwość? Mógłbyś sprawdzić, czy będzie to to grać? Bo też się
> nad tą kartą zastanawiam, ale muszę wiedzieć, czy pracuje ona pod
> DOSem 6.22.

No wlasnie jak na PCIowa arte przystalo z dosem jest gorzej.
Bedzie ci dzialac pod czystym dosem jesli twoj chipset z plyty glownej
obsloguje cos co sie zwie DDMA (BX to chyba ma), a jesli nie to musisz miec
na plycie zlacze o nazwie SB-link i wtedy laczysz je z karta.
Np u mnie na Lucky Starze na VP3 moge zapomniec o dziweku pod dosem :((((