pomocy - Asus A7V

Autor: Michał Białkowski (tbird_at_polbox.com)
Data: Sat 29 Jul 2000 - 23:40:42 MET DST

Czesc!

Dzisiaj na gieldzie [w Warszawie] kupilem komp'a.

AMD Duron 600
Asus A7V - slyszalem ,ze sa dwie wersje. jak odroznic ktora mam ja?
PC-100
Asus 7700 GF2
HDD Ibm DTLA 30GB - chodzi ATA/100
zasilacz do tego 230 wat

zlozylem sam i chyba dobrze

Mam problemy z instalacja Win 98 SE PL.
-nie mozna zmienic rozdzielcosc i kolorow[jest tylko 640x480x16]
-jak uruchamiam sie system to wyskakuje [ok. 70% uruchomien]
komunikat :"Bład ochrony systemu Windows. Nalezy ponownie uruchomic
komputer"
-niebieskie ekrany podczas instalacji [potem jest MAX stabilny]

Wszystko po kolei:

podzielilem dysk na partycje [programem "partition magic"]
-jedna 2GB (zrobilem ja jako primary partition)
[na Windows / moze linuks kiedys?]
-cztery po ok, 7GB(zrobione jako partycje logiczne. )
nie wiem czy dobrze to wykombinowalem

sformatowalem wszystko na system FAT32
zabralem sie do instalacji systemu [Windows 98 SE PL]

przekopiowalo sie wszystko na hdd. pierwsze uruchomienie...
Niebieski ekran. Fajnie. Resetuje. Jakos poszlo.

Chcialem zainstalowac "Via service pack" ,ale oczywiscie mam plytke do K7V
,a nie do A7V. Kolesie sie musieli pomylic.
Poinstalowalem recznie rozne "miniporty" i drivery do AGP. Zainstalowalem
Sterowniki do monitora [Samsung s/m 755df] i karty graficznej(co ciekawe -
NIE pojawiaja sie we wlasciwosciach ekranu nowe opcje ,ale jako opis karty
pojawia sie -Asus 7700 5.16 ddr bla bla).[nie koniecznie w takiej
kolejnosci to instalowalem]

Wszystko bylo w 640x480x16kolorow ,wiec probowalem przestawic
rozdzelczosc ,ale okazalo sie ,ze jest tylko ta mozliwosc!!!!
[nie to nie byl tryb awaryjny] Co z tym zrobic!

Kiedy uruchamiam system pojawia sie czesto komunikat:
"Bład ochrony systemu Windows. Nalezy ponownie uruchomic komputer"
Resetyje wtedy. Pojawia sie menu startowe trybu awaryjnego.
Wybieram NORMALNY i dalej juz idzie.

moim zdaniem nie jest to wina hardwaru ,ale softu i mojej niewiedzy.

aha, poza tym jestem pod wrazeniem;-) POWALAJACA plyta.

Bardzo prosze o pomoc i szybka reakcje.
Michal

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl