Re: IBM -Bad sectory

Autor: Voder (voder_at_debesciak.delta.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 00:08:54 MET DST

Zbynek Ltd. <sp2scf_at_priv4.onet.pl> wrote:
> Witam

> Kupilem jakis czas temu dysk 9,1GB. Po sprawdzeniu okazalo sie, ze mam ze
> 400
> kB bad sectorow. Na szczescie na samym koncu dysku. Zanioslem go do serwisu
> a tam powiedzieli, ze pod Dosem (czytaj: takze Winda) rzeczywiscie pokazuje
> czasem bady. Jest to normalne z tak duzymi dyskami. Czyms go tam testowali.

Khuh 9.1GB to duzy dysk ?? Khmm co to za firma ktora wypuszczala by produkt
od razu z badsectorami ??? Ja tam bym sie wybral do serwisu i zazadal wymiany
na produkt wolny od wad......Zreszta sam w ostatnim czasie zaliczylem 2 pady
IBM jednego 17GB drugiego 20GB i przy niewielkiej ilosci badsectorow firma wymienila mi na Seageata Baracude (ten chodzi [odpukac] do dnia dziejszego)....
Co dziwne do dzis nie udalo mi sie ustalic przyczyny padania dyskow IBM na moim
sprzecie....

Voder
voder_at_debesciak.delta.pl
voder@[usun.to.]ats.pl