Re: HIS kontra ISDN - ciag dalszy ...

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 29 Jul 2000 - 18:31:02 MET DST

On Fri, 28 Jul 2000 15:44:26 +0200, "Michał Kozusznik"
<mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:

>Poczekaj do wrzesnia. Chodza sluchy ze SDI ma staniec.
>Nie iwem czy ktos o tym pisal, ale korzystajac z SDI masz wlasny (i to
>staly!) IP. Mozesz wiec postawic sobie serwer, wykupic nazwe domeny etc. Na
>ISDNie masz dynamiczne IP i musisz placic za impulsy.

Z tego co zrozumiałem, to kolega rozpoczynający wątek pisał, że jak
przejdzie na ISDN w Dialogu, to będzie bulił 85 zeta miesięcznie i nie
będzie żadnych impulsów! Jak na mój gust, to w takim razie lepiej to,
niż HIS. Masz cyfrowy telefon i stały I-net. Tylko właśnie ciekawe jak
to jest z IP. Pewnie dynamiczny. Więc jak komuś jest potrzebny stały,
to zostaje HIS...

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl