Re: Nagrywanie CD-R - pytanie

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 29 Jul 2000 - 13:45:09 MET DST

"Rafael Krüger" <Rafael.Krueger_at_t-online.de> wrote in message
> Witam
>
> Zalezy od tego, jaka masz nagrywarke (IDE / SCSI) i jaki procesor. Jezeli
> masz SCSI i szybki procesor to normalnie nie powinno miec zadnego wplywu.

Hmmm no no kolega mnie zaskakuje - jakos nie zabardzo kojarze co ma wpolnego
szybki procesor z nagrywaniem.

Czy moglby to kolega wyjasnic ?

> Przy IDE jest bardzo duza mozliwosc, ze dostaniesz "buffer underrun", i
> plytka do wyzucenia.

Mozliwosc jest taka sama jak i przy SCSI - zawsze jesli zapchasz kanal
korzystajac z innego/inyych urzadzen to zaliczysz plytke do kosza.

Wszystko jest kwestia optymalizacji sprzetu oraz ilosci ramu i stabilnosci
systemu operacyjnego.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl