Re: P3-650@910 + GF2 GTS@220/375 - TEST - dlugie!

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Sat 29 Jul 2000 - 01:35:36 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 14:01:44 GMT, "Wilczek" <wilczek_at_iname.com> wrote:

>No wlasnie, dzieki za zrozumienie :))
Gralo sie kiedys w Q to sie wie ;)))

>cg_drawfps 1 aby zobaczyc, ze nieraz fps na prawde spada do wartosci
>kilkakrotnie mniejszej niz srednia.
Dokladnie ... wlaczona ta opcja pokazuje w ktorych momentach sprzet
wymieka ... u mnie zawsze w Q3 po gibie jak przebiegam przez unoszaca
sie jeszcze w powietrzu krew ;)). Ale juz wiem jak to wylaczyc i jest
QL.

>Kazda osoba, ktora choc troche czasu spedzila nad "zawodowa", hehe
>to jest najlepiej obserwowalne wlasnie w Q1.
Wlasnie, ale wszyscy zaraz wyjezdzaja z tym ze oko widzi tylko 24, 25
lub 30 fps ... w zaleznosci od wersji ;))

>kompem, wziac mysz do reki i zaczyna sie koszmar... nie da sie grac! ;-)
>Kazdy quaker bioracy kiedykolwiek udzial w jakims turnieju na pewno
>doswiadczyl czegos takiego...
wystarczy pograc po lanie w domu ;)) dlatego srednia fps w timedemo
jest wazna i powonna byc jak najwieksza ... bez wzgledu na oko ;))

>Dokladnie :)) Chociaz pamietam, ze kiedys gralem na P133 z 41 fps i jakos
>to bylo, ale... to dawno i nieprawda ;-) Ostanio nawet 70-80 fpsow jest dla
>mnie ciezkim przezyciem :))
Tak wlasnie jest, im na lepszym sprzecie sie gra, tym potem na tym
gorszym trudniej sie gra, wlasnie ze wzgledu na niski framerate. I nie
chodzi to o to ze mam oczy jak robot i 60 fps nie jest nieplynne ...
wlasnie chodzi o to ze timedemo to wartosc srednia, i ze od niego
zalezy grywalnosc ... teraz do q1 ponizej 80 bym nie siadl, bo bym
czul dyskomfort, kiedys 35 na p133 to bylo dla mnie OK :))

Ale zrobil sie OT ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179