Re: Modem mi wariuje (?)

Autor: Remi Schleicher (r.schleicher_at_iname.com)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 21:30:07 MET DST

Dnia Thu, 27 Jul 2000 11:45:34 +0200, w grupie pl.misc.telefonia, Gwidon
Naskrent <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> napisał/a:

 Ehlo!

>Nie uzywam Linuxa.
>Nie uzywam Win95.

Rozumiem, że uważasz wszystkich dookoła za jasnowidzów potrafiących
zdalnie zgadnąć co może być powodem Twoich problemów ?

>CHAP mam wlaczony we wlasciwosciach polaczenia - czy mam odhaczyc reszte
>sposobow i zostawic tylko CHAP?

A skąd ja to mogę wiedzieć ? Sprawdź...

>Nie mam modemu Rockwella, ale niewazne, i tak nie rozumiem o co chodzi
>:-)

M a m p i s a ć j e s z c z e w o l n i e j ??

>Logicode PHP 33600, wewnetrzny.

Co zeznaje po wypytaniu komendami ATIx (1>x>10) ?

>PS. Ustawilem FUT na siebie (uniwerek remontuja i nie bede mogl czytac tej
>grupy).

Pozwoliłem sobie zignorować :->

--
             Pozdrowienia z Wrocławia - Remi ,,Virous'' Schleicher
    e-mail: r.schleicher_at_pmail.net, http:// still in progress |******/---|