Re: Modem mi wariuje (?)

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 11:45:34 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000, Remi Schleicher wrote:

> Najprawdopodbniej TPSA zmieniła sposób logowania się z PAP na CHAP (dla
> użytkowników Win9x bez znaczenia, w przypadku Linux'a trzeba nanieść
> kilka poprawek w skrypatach).

Nie uzywam Linuxa.

> Prawdopodobnie c), ale prawdopodobnie nie włączyłeś sobie w Win9x opcji
> zapamiętywania haseł przez zainstalowanie Panel sterowania|Sieć|MS
> Family Logon.

Nie uzywam Win95.

> CHAP nie zadziała ze skryptu w Win9x - AFAIK.

CHAP mam wlaczony we wlasciwosciach polaczenia - czy mam odhaczyc reszte
sposobow i zostawic tylko CHAP?

> Opis komend dla chipsetów Rockwella znajdziesz w FAQ pl.misc.telefonia,
> dla swojego modemu najprawdopodobniej w instrukcji użytkownika.

Nie mam modemu Rockwella, ale niewazne, i tak nie rozumiem o co chodzi
:-)

> Log jest zbyt krótki aby zdiagnozować dokładnie, nie podałeś także
> rodzaju modemu jaki używasz...

Logicode PHP 33600, wewnetrzny.

GSN

PS. Ustawilem FUT na siebie (uniwerek remontuja i nie bede mogl czytac tej
grupy).