Odp: Skąd Adaptec Easy CD Creator 4 Deluxe ?

Autor: Paweł Urbaniak (upps_at_polbox.com)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 20:21:37 MET DST

Użytkownik Michał Kozusznik <mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8lpecb$lm1$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...

> Nie wiem. Ale odpusc sobie. Kup NERO 5. Najlepszy i najtanszy chyba

Z Nero zapoznawałem się. Zraził mnie, bo przy bardziej skomplikowanych
manewrach był bity przez DrWatsona jak dziecko, za naruszenie praw dostępu.
A Adapteca 3.5, którego mam, jakoś Dr nigdy nie ruszył.

Paweł