Odp: Problem z Vortexem2 - rozwiazany

Autor: Paweł Handzlik (phand_at_poczta.fm)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 20:11:32 MET DST

Witam!

Dzieki za sugestie.
Okazalo sie, ze to jednak wina slotu PCI. Z 6 dostepnych na plycie karta
dziala tylko na tym najblizej AGP - musialem zdjac wiatraczek z mojej TNT
zeby sie w ogole do niego dostac! :((((

Swoja droga, co decyduje o tym, czy karta wspolpracuje z danym slotem? Czy
jest na to np. jakies ustawienie w BIOSie, czy to tylko widzimisie
karty/plyty?
W koncu po to kupilem plyte z tyloma PCI, zeby z nich korzystac. A co bedzie
jesli np. tuner TV tez bedzie chcial pracowac tylko na tym jednym slocie -
kaplica!

I jeszcze jedno pytanko. Czy jest jakiś sposob na wyciszenie zaklocen,
powodowanych przez myszke (przy jej przesuwaniu i braku innych dzwiekow) -
drobnostka, ale okropnie mnie irytuje, szczegolnie gdy uzywam sluchawek. Co
ciekawe, pracujacy dysk/CD-ROM nie powoduje zadnych slyszalnych szumow na
wyj. karty, jak to mialo miejsce na moim starym klonie SBPro...

Jeszcze raz dzieki za odzew.
Pozdrawiam,

--
Paweł H.
Tel.: +48 (33) 8107822 / mobile: +48 606933754