Re: AMD czy nie

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 16:42:47 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 18:09:51 +0200, "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>
wrote:

>Pytanie - jaka twoim zdaniem jest przewaga (na korzyść of coarse) dwuprocesorowego
>systemu (by Intel - Cel/PIII) nad systemem jednoprocesorowym (by AMD - Athlon) -
>- cyferek nie podaję celowo - ale przyjmijmy że częstotliwości są takie same,
>przy - powiedzmy - renderowaniu średnio złożonej sceny 3D...
>Spróbuj oszacować w procentach...

Nie musze szacowac bo to sprawdzalem. Bp6 + 2*Cel 366_at_550 byl 30 - 40%
szybszy od Athlona 550 + K7V i 10-20% szybszy od Athlona 700 przy tej
samej plycie

>Tyle że większość (duuuuuża większość) popularnego sprzętu współpracuje z
>"VIA i AMD" bez problemu :-)

A czy ja twierdze ze nie pracuje? Moze przeczytaj to co napisalem i
tym razem zastanow sie nad tym

>Z resztą z tego co zauważyłem największymi krzykaczami opowiadającymi
>się za intelem ;-) są goście którzy w zasadzie nie robią nic konkretnego
>poza graniem (a tym chyba raczej nie są potrzebne wyspecjalizowane
>karty do obróbki video ;-)...

Taaaaaa - coz za glebia wypowiedzi ... Rzeczywiscie Ty najlepiej wiesz
co ja robie na komputerze ... Ja natomiast zauwazylem u Ciebie zupelny
brak argumentow poza slepa nienawiscia do wszelkiego co intelowskie i
wszystkich ktorzy maja jakiekolwiek zarzuty w stosunku do czegokolwiek
zwiazanego z AMD ...

> Bardzo mnie denerwuje to bezkrytyczne
>podejście - "Intel Rulez a AMD jest Be".
>albo "Wolę Intela, bo na AMD nie chcą chodzić różne gry"
>albo "Wolę Intela, bo AMD jest niekompatybilne z windows"
>i temu podobne mity które wzięły się chyba z kosmosu...

Przepraszam - czy ja cos takiego kiedys napisalem? A problemy sie
zdarzaja - jak ze wszystkim

>Niestety Intelowi też można baaaaaardzo wiele zarzucić...

A mozna, mozna

>W zasadzie te niekompatybilności w chipsetami nie-intelowymi
>wynikają z faktu, że Intel przez dłuższy czas był górą jeśli
>chodzi o procesory i chipsety (na szczęście teraz role zaczynają się
>odwracać :-D)...

To z czym to bylo zwiazane ma dla mnie niewielkie znaczenie - liczy
sie sam fakt

Pozdrowienia

Vindex