Re: Celek2 600Mhz do bh6?

Autor: Skałka (skalka_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 15:14:02 MET DST

---------------------
> Ja tez sie zastanawiam nad wymiana procka. Napiecie na bh6 mozna ustawic
> minimalnie na 1,3V wiec te potrzebne 1,4 sa, jednak na stronie abita
> jest napisane ze wersje ponizej 2.0 moga nie wspolpracowac z coppermine
> (a przynajmniej oni tego nie polecaja) z powodu natywnego systemu
> zasilania. Tak wiec mam pytanie. Czy ktos juz sprawdzal czy bh6 v.1.0
> pracuje z procesorami coppermine, jesli tak to prosze o dokladniejsze
> informacje.

Juz raz to pisalem ale sie powtorze, bo chyba przeszlo bez echa:
Nie wiem czy wiecie, ale jakis czas temu na alt.comp.periphs.mainboard.abit
przewijal sie watek o tym, ze NIE NA WSZYSTKICH BH6 1.0x Celer II ( i PIII
Copper)
chodzi poprawnie. Chodzi tutaj o parametry (wybaczcie laikowi) jakiechs
elementow MOS-FET,
ktore są umieszczone miedzy gniazdami peryferiow a procesorem (sprawdzalem -
faktycznie sa).

Na tejze grupie pisano tak:
Plyta obsluzy poprawnie Cel II Coppermine jesli ten MOS-FET ma oznaczenie
L3103S lub 55N03.
Plyty z MOS-FETami oznaczonymi jako: 45N03 lub 50N03 moga nie zachowywac sie
stabilnie.
(Abit podaje ze plyty PONIZEJ rev 1.1 - czyli 1.01, 1.02, 1.03 NIE obsluguja
Coppermina, ale
ludzie z alt.comp.periphs.mainboard.abit mowia ze nie zawsze tak jest.

I co wy na to? Ja za bardzo nie wiem o co tu chodzi, wiec moze jakis
elektronik wyjasni co to za elementy...

A w ogole jesli ktos ma BH6 1.0x /Cel2 533_at_800 z MOS-FETEm 45N03 lub 50N03
i chodzi mu toto poprawnie to niech da znac na grupe.

skalka_at_priv.onet.pl