Re: Celek2 600Mhz do bh6?

Autor: frog (sietnik_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 13:11:07 MET DST

Gienio wrote:

> Witam !
> Czy do Bh 6 tki moge włożyć celerona 600Mhz? a może
> lepiej pentium III 550Mhz (ok 200zl droższy)
> komp mi służy wyłącznie zastosowaniu domowemu

Ja tez sie zastanawiam nad wymiana procka. Napiecie na bh6 mozna ustawic
minimalnie na 1,3V wiec te potrzebne 1,4 sa, jednak na stronie abita
jest napisane ze wersje ponizej 2.0 moga nie wspolpracowac z coppermine
(a przynajmniej oni tego nie polecaja) z powodu natywnego systemu
zasilania. Tak wiec mam pytanie. Czy ktos juz sprawdzal czy bh6 v.1.0
pracuje z procesorami coppermine, jesli tak to prosze o dokladniejsze
informacje.

Rafal
sietnik_at_poczta.onet.pl