Re: P3-650@910 + GF2 GTS@220/375 - TEST - dlugie!

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 13:08:28 MET DST

> Użytkownik Wilczek <wilczek_at_iname.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych

Jedno mnie interesuje - mianowicie jakim cudem masz taki genialny wzrok, ze
dla ciebie najmniejszym rozsadnym FPS'em jest 80 klatek na sekunde?

Jak wiadomo oko ludzkie juz przy ilosciach dochodzacych do 50kl/s zaczyna
postrzegac wszystko jako jeden plynny obraz...

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl