Re: Re[2]: Celeron II - overclocking

Autor: Artur 'Bzyk' Frydel (frydel_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 09:21:18 MET DST

On 10 Jul 2000 23:47:00 +0200, piotrz_at_polcard.com.pl (PepeZ) wrote:

>Mój Cel bez podnoszenia napięcia wystartował bez problemów na szynie
>83. Płyta : Abit BE6-II

Dluzszy juz czas nie interesowalem sie procesorami, ale najwyzsza pora
wymienic zasluzonego cel333, i mam pare pytan.

Mam plyte wlasnie Abit Be6-II. Ile kosztuje przejsciowka na takiego
celerona II? Czy ten celeron jest lepszy (o ile lepszy?) od zwyklego
celerona? Na jakim napieciu pracuje? Czy takie napiecie mozna uzyskac
na Abicie nie aktualizujac BIOSa?

Ile kosztuje taki celeron+podstawka+cooler? Dajmy na to..500Mhz? A ile
pentium III 500Mhz? Mam na mysli oczywiscie ceny przyblizone, rozumiem
ze cena jest kazdego dnia inna. Czy warto teraz kupowac proca? A moze
poczekac na jakas obnizke??

Przepraszam za tyle znakow zapytania, ale (jak pisalem) nie siedze
zbyt w temacie, a nie chce wydac lekkomyslnie ciezko zarobionych
pieniazkow:-)

--
Bzyk
" Czyz wazne z kim sie jada, byle kuchnia byla dobra."