Re: Jaka nagrywarka.

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 09:21:41 MET DST

LENAR wrote:
> W niedalekiej przyszłości zamierzam sobie kupić nagrywarke CD-RW. Jakie
> firmy i modele byście mi polecili ? Jakie sš najważniejsze parametry ,
> oczywiście poza prędkościš nagrywania : ). Jakie funkcje powinna mieć
> nagrywarka ,
> ja słyszałem tylko o OVERBURNING'u i CD-TEXT'cie .
> No i co jest lepsze , IDE czy może SCSI ? O SCSI wiem tyle że potrzebuje

1. Plextor z BURN-proof (na razie tylko ide)
2. Plextor SCSI
3. Plextor IDE
4. Teac SCSI
5. Teac IDE

> dodatkowego kontrolera , ktury nie jest tani : ( .

Wystarczy najprostszy (jeśli nie zamierzasz nic innego podłączać) - ok.
150 Tekram, albo jakiś używany z 50-100PLN, a bywają w komplecie z
nagrywarką.
Jak w przyszłości zamierzasz coś jeszcze podłączyć, to warto dać odrazu
więcej i kupić coś U2W - np. Tekram DC390U2W

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomo¶ci HTML - http://wizytowka.pl