Odp: Modem USR i zrywanie polaczen

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 14:26:44 MET DST

Użytkownik Adam Stan <mezzo_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8lm1l8$jpg$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Witam !
> Od pewnego czasu jestem na lasce i nielasce mojego URobotics'a.
> Konkretnie chodzi o to ze modem zrywa polaczenia : raz pol godziny ,
godzine
> , innym razem minute lub dwie po nawiazaniu polaczenia. Modem ma 4 lata i
> juz mial taki "okres klimakterium" ok. 2 lata temu (w tym czasie komputer
> nawet go nie wykrywal) , ale mu przeszlo ;) . Moze ktos wie co moze byc
tego
> powodem ?
> P.S. Modem byl kupiony w Stanach , a tego co wiem jest tam inne napiecie w
> [...]

Sprobuj z ta sztuczka - moze ci pomoze ...
Cytuje za http://windows.online.pl/

Modem zrywa połączenia. Czy można temu jakoś zaradzić? Spróbuj takiego
sposobu:

W Panelu Sterowania kliknij Modemy i wybierz Właściwości
W otwartym oknie wybierz zakładkę Połączenie i kliknij Zaawansowane
W polu Dodatkowe ustawienia wpisz S10=50

Ten wpis może zmusić modem do podtrzymania połączenia przez 5 sekund, nawet
gdy sygnał zaniknie na moment.
Pozdrawiam :
            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl