Modem USR i zrywanie polaczen

Autor: Adam Stan (mezzo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 08:47:06 MET DST

Witam !
Od pewnego czasu jestem na lasce i nielasce mojego URobotics'a.
Konkretnie chodzi o to ze modem zrywa polaczenia : raz pol godziny , godzine
, innym razem minute lub dwie po nawiazaniu polaczenia. Modem ma 4 lata i
juz mial taki "okres klimakterium" ok. 2 lata temu (w tym czasie komputer
nawet go nie wykrywal) , ale mu przeszlo ;) . Moze ktos wie co moze byc tego
powodem ?
P.S. Modem byl kupiony w Stanach , a tego co wiem jest tam inne napiecie w
sieci telefonicznej...