Odp: Jaka karta telewizyjna???

Autor: stefan (jerycho_at_yoyo.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 10:33:33 MET DST

Użytkownik Piotrek <ptoma_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:397ce21e_at_news.vogel.pl...
> Nie zupelnie to samo, chociaz dziala podobnie... no wiecie widac obraz
> telewizyjny itp... ale tak na serio - jak masz mozliwosc to sprawdz tuner
> radiowy w wymarzonej karcie - wg mnie wszystkie one to jedna kicha i nie
ma
> sie co wpedzac w koszty.

Jezeli chodzi o Radio to PIXEL nie ma sobie rownych.

Tak poza tym to jedna z najwazniejszych cech karty TV jest przechwytywanie
wideo
/nagrywanie obrazu na dysk/, ale w znacznej mierze jest ono ograniczone
mozliowosciami komputera /proc, RAM, itp./
W rankingach tunerow z dolnej polki cenowej /low end/ Pixel byl do niedawna
najlepszym zakupem. Ale technika idzie do przodu i na pewno pojawi sie cos
ciekawszego.

stefan