Re: Odp: jak wylaczyc tryb UDMA w Seagate

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 10:30:06 MET DST

DarekN wrote:

> Jaki problem może być z pojemnością? - Ten dysk ma 10,2G
> Czy na PIO4 (ewentualnie UDMA2) będzie widać tylko 8GB?

Możliwe. To już zależy od płyty. Są jednak programiki, co by mógł
zobaczyć więcej, ale nigdy nie miałem tego problemu, więc niestety
dokładniej Ci nic nie powiem.
Sprawdź na stronie producenta płyty i dysku.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl