Re: problem z nagrywarka (TEAC w-54e)

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 00:30:48 MET DST

> od niedawna jestem (nie?) szczesliwym posiadaczem ww. nagrywarki
> (4/4/32/ide).
> po poczatkowym zachwycie:> zaczely sie schody. najpierw nagrywarka
> wyswietlia mi komunikat: 'power calibration data error,
(...)

    Z Twojego opisu wynika, ze masz jakas wadliwa nagrywarke. Nie wiem, czy
ma na to wplyw, ze uzywasz systemu 2000, lecz nie powinno. Mam identyczny
model TEAC-a, z ktorym nie mam zadnych problemow, czyta plytki Audio i DATA
doskonale, wspolpracuje z Nero rowniez dobrze, tak ze jedynie co moge
powiedziec to to, co powyzej. Moge jeszcze dodac, ze nie zniszczylem jeszcze
zadnej plyty na tym modelu (TEAC W 54E)

--
Andre  (Andrzej Turek)
andre_at_kr.onet.pl   0 501-417-515