problem z nagrywarka (TEAC w-54e)

Autor: Pawel Szymanski (4ever_at_NO_SPAMastercity.net)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 16:01:27 MET DST

witam.
od niedawna jestem (nie?) szczesliwym posiadaczem ww. nagrywarki
(4/4/32/ide).
po poczatkowym zachwycie:> zaczely sie schody. najpierw nagrywarka
wyswietlia mi komunikat: 'power calibration data error,
GRI_writeblocks', a potem zaczela kaszanic wszystkie plytki z bledem
'buffer underrun'. zazwyczaj dzieje sie to juz na poczatku plytki (ok.
20 sekund).
zeby bylo smutniej rowniez z odczytem plytek sa problemy:
czasmi nie czyta zadnej plytki by po np. 5. wlozeniu do czytnika
wszystko bylo ok.
nagrywam pod win2k najczescniej pod winocd 3.7 ale mam zainstalowane
jeszcze 2 inne programy do nagrywania.
co jeszcze... jakis czas temu (dokladnie wczoraj:>) system mi
zwariowal i jeszcze raz wykryl wiekszosc urzadzen p'n'p duplikujac juz
istniejace.
do tej pory nagralem z 15 plytek bez zadnych problemow - jednak od
niedzieli nie moge juz nagrac zadnej:( myslalem, ze to moze wina
softu, ale problem z odczytem plytek przez nagrywarke swiadczy chyba o
czyms powazniejszym:/
w kazdym razie gdyby ktos wiedzial co moze pomoc to bede wdzieczny.

Ever

--
4ever_at_astercity.net