Odp: Przeprosiny

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 21:42:31 MET DST

Jestem z okolicy Warszawy (200km) i mam kłopot
z podłączeniem 3.5" dyskietki. :)
Mogę liczyć na pomoc?
Dyskietka bywa mi pomocna w trakcie zabaw,
przy których reszta ,,dziur" kompa milczy. :)
To raz i zero -- jakich czułych słów użyć, aby
uprosić kompa, aby się nie budził, gdy dzwoni telefon? :)
I ile mnie ta pomoc będzie kosztowała biletów i jakiej nominy? :)
Lc.
Użytkownik Jacek Nowicki <nowicki_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqbf5.42228$pD2.890926_at_news.tpnet.pl...