Re: Pytanie o "pulapki w internecie"

Autor: Chemical (chemical_at_szczecin.multinet.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 15:38:10 MET DST

"Michał Kozusznik" napisał(a):

> Pulapka polega na tym ze wchodzac na strone uruchamia sie pewien mechanizm
> (nie wiem jaki, czy to aplet Javy czy cus), ktory modyfikuje ustawienia
> dialera. W ten sposob za nastepnym razem nie wykreci Ci twojego numeru tylko
> ten nowo ustawiony - zwykle gdzies za granica :)))
> Dla osoby o wprawnym uchu nie powinno byc problemu wyczajenie na sluch ze
> jest wybierany inny numer.

To jest raczej bzdura z tymi "jakimiś" apletami na "jakichś" stronach.
Są dialery, które można ściągnąć ze stron XXX, które to łączą się z
netem przez numer typu 0-700 i dopiero przy takim połączeniu można
oglądać sobie obrazki na tych stronach. Ktoś nie doczytał, albo był tak
pochłonięty oglądaniem że nie zwrócił uwagi co robi, albo po prostu
teraz wstyd mu przyznać a później płacze że wirus mu impulsy nabił. A
media jak to media podchwycą, dziennikarze którzy mają kontakt z
komputerem najwyżej przez Outlooka rozdmuchają to niesamowicie, dodadzą
od siebie kilka fantastycznych elementów i sensacja gotowa.

Chemical