Re: Sterownik do SCISI - cdrom SYMBIOS LOGIC

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 14:09:28 MET DST

Daniel Chlodzinski wrote:

> Mam jakis stary sterownik scisi dla cdromow. Win 98 wykrywa mi go jako
> Symbios Logic 8100s , model 53C810. Nie moge do niego zdobyc driverow. NA
> stronie symbios'a nie ma. Ma ktos podobny model i wie skad zdobyc drivery.

Pooglądaj ten kontroler może dojdziesz producenta. Mój tekram też
standardowo jest wykrywany jako symbios ale za nic nie chce działać na
tych sterach.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl