Re: Kto zna fajne serwery IRC ?

Autor: Marek Pieróg (markos_at_pt.lu)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 12:55:07 MET DST

> przedstaw swoj dorobek - osiagniecia, powiedz co stworzyles
> co zbudowales samodzielnie od podstaw? Co opublikowales i gdzie,

Najwieksza rzecza jaka dotychczas opublikowalem jest serwis irc.iq.pl
dostepny pod tym adresem. Calosc jest tworzona przezemnie od podstaw (nie
liczac grafiki przy ktorej pomagal spoon - jestem anty-talenciem graficznym
;p). Np. polecam kurs pisania skryptow w mIRC ktory jest moja interpretacja
na jezyk polski pomocy mIRC. Wydaje mi sie ze serwis spelnia oczekiwania i
najgorszy nie jest: niech przemowia statystyki (na podstawie logow serwera
za miesiac czerwiec):

Całkowita liczba wywołań: 450765
Całkowita liczba plików: 291848
Wszystkie Strony: 65406
Wszystkie Wizyty: 19515
Całkowita liczba KB: 3.584.326

Dalej jestem pomyslowadca i glownym wykonawca serwisu http://providers.pl -
jedynego w kraju serwisu o tej tematyce (w konstrukcji ;p)

> na czym sie znasz i w jakim stopniu?

- na IRC w stopniu srednim. Znam dosc dobrze jezyk mIRC script,
administracje demonami opartymi na ircd. Nie znam TCLa, wiec nie pisuje
rozszerzen do eggdropa.
- na robieniu stron. html, css oraz duet php/mySQL. Pierwsze dwa w stopniu
dobrym, php/mySQL nie najlepiej, ale na moje potrzeby mi wystarcza
- na jezykach i ekonomi ;p - moj kierunek w szkole ;-)

Wystarczy? ;-)

--
Pozdrawiam,
[marek.pierog] @ wakacje