Re: Kto zna fajne serwery IRC ?

Autor: Marek Pieróg (markos_at_pt.lu)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 12:35:15 MET DST

> Ulzylo?
> Spojrz na siebie.
> Postawiles bota, nie umiales go skonfigurowac - polecial.

W przeciwientwie do Ciebie potrafie sie przyzac do bledu - co tez uczynilem.

> Swoim zwyczajem zaczales drzec morde na wszystkich,

Co ty mozesz wiedziec o moich "zwyczajach". Delikatnie mowiac: jak nie wiesz
to nie pieprz glupot nie zgodnych z prawda

[ ciah ]

> Mnie nienawidzisz, ze mialem tego dosyc i napisalem Ci
> co o Tobie mysle, nie czekajac na przeprosiny.

Mylisz sie. Pragnal bym Ci przypomniec, ze bez zadnych dowodow ku temu byles
na tyle bezczelny zeby mnie wyzwac od zlodzieji i paru innych. Sam sie w ten
sposob osmieszyles, bo jak wiesz dowod nie ma zadnych, gdyz cos takiego
powstalo tylko i wylacznie w twojej chorej wyobrazni

> Spojrz na siebie, rozwydrzonego szczeniaka wierzacego
> w wymyslone mrzonki. Na buca, ktory obrazony na innych
> zaklada "wlasna" siec,

I znowu nie wiesz o czym mowisz, ale mowisz, zeby pokazac jaki jestes madry.
Dla wyjasnienia: nigdy nie zakladalem "wlasnej" sieci

> zaczynajac od zadetego WWW
> i wieeeeeeeeelkieeeeeeeego Regulaminu.

A co Cie obchadza nagle moje regulaminy?

> Tak, regulamin jest najwazniejszy. Wtedy Grupa Adminow
> moze czekac na Swojej Sieci na jakiegokolwiek usera,
> zeby zademonstrowac mu dzialanie Regulaminu w praktyce.

Puknij sie w leb - moze pomoze Ci, ale watpie. Przypomne ze ircx tez
regulamin ma.

[ ciah ]

> Jestes tyle wart, co te witrynki, czyli tyle, iz bez ciaglego
> przypominania o swym istnieniu nie znaczycie nic.

Ciaglego przypominania? lol.
Dziekuje jakos nie potrzebujemy kampani reklamowej w gazetach ;p

> Co do Twego nie bycia adminem - ktos, kto Cie sklonil
> do "zrzeczenia sie" (ze wzgledu na zly stan zdrowia? ;)))
> tego stanowiska probowal desperacko ratowac reputacje
> sieci, ktorej Twe niesprowokowane niczym ataki na innych
> w niczym nie pomagaly.

Zrezygnowalem sam - nie masz w tej sprawie nic do gadania. Twoje domysly
pozostaw dla ludzi ktorzy jeszcze w nie wierza - jesli tacy istnieja.

[ ciah ]

> Ponownie, maianowicie sugerujesz, jakbos zostal przylapany
> na jakims lamerskim skrypcie, choc swego czasu wypierales sie,
> ze strona go zaiwrajaca i przez Ciebie podpisana byla dzielem
> kogo innego.

????????????????????
Chyba raczysz sobie zartowac ze mnie.
Jesli chodzi o dokumenty zabezpieczone JS kore wielki chakier Vax zlamal to
jak juz o tym mowilem, a ty tego nie zauwazyles calosc byla odnosnikiem do
innego serwera do ktorego nawet nie mialem dostepu i ktore byly zarzadzane
przez inna osobe.

> A wiec:
> 1. albo klamales wtedy, albo klamiesz teraz

Dla dokladnosci: ty starasz sie wcisnac wszystkim kit

> 2. jezeli klamiesz teraz i zgodnie z tym, co mowiles
> strona jest autorstwem kogos innego, to ponownie
> usilujesz przypisac sobie czyjas (pomijajac fakt, ze
> "niedoskonala") prace.

j.w.
Polecam archiwum usenet'u

> Co by o tyum nie sadzic, zmieniasz zdanie w zaleznosci od tego,
> jak chcesz wypasc. W swym gleboko posunietym gowniarstwie
> nie stac Cie na to, by byc soba, wciaz tylko chcialbys za kogos uchodzic.

W twoim gleboko posunietym chamstwie posuwasz sie zadaleko

[ ciah ]

> Od ircx tez sie odczep - prawda jest taka, ze darles ryja, obrazales,
> odkrecales, znow kogos obraziles, to w koncu wyleciales.

Ciekawe rzeczy sie dowiaduje. 2 razy taaak ? Doooobrzeee wierze Ci na slowo

[ ciah ]

> Naszym bledem bylo to, ze probowalismy Ci cokolwiek
> tlumaczyc, wierzac, ze logika i "zdolnosci" pedagogiczne
> potrafia trafic do kogos, o kim jeszcze nie wiedzielismy,
> jakim jest arcygowniarzem.

Do Ciebie okreslenie arcykretacz pasuje doskonale.

> zegnam ozieble.... v.

Swoja ostentacyjna niechec mozesz prezentowac gdzie indziej

--
[marek.pierog] @ wakacje