nagrywanie CD

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 07:31:07 MET DST

Pamiętam, że kiedyś miała powstać jakaś grupa nagrywarkach ale jakoś
jej nie widzę więc pytam tutaj.
Mam Acera 6x4x32
1. Czy na płytkę 700MB da się wcisnąć do 800MB ? Nero którego dostałem
razem z nagrywarką twierdzi, że tak. Stwierdził tylko że na płycie nie
ma miejsca chyba że płyta zostanie sfinalizowana po nagraniu i czy
chce ją sfinalizować. Powiedziałem że tak, ale po chwili nagrywania
wywalił błąd. Możliwe jednak że była to wina płyty bo byla ona
delikatnie mówiąc niepewna. Tylko nie wiem czy ryzykować z następnymi
płytami.
Jak w ogóle sprawdzić czy nagrywarka obsługuje overburning?

2. Z jakimni szybkościami można bezpiecznie nagrywać? Czy nagrywanie
4x albo 6x grozi dużo większym ryzykiem zniszczenia płyty, i czy ma
wpływ na poźniejsze problemy z odczytem?
jakich tanich płyt się wystrzegać a jakich wręcz przeciwnie :-) ?

Znacie jakieś dobre strony o nagrywaniu?

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl