Re: Ktory monitor 19" wybrac ???

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 00:25:34 MET DST

"macio" <macio_at_prosiaczek.mniam.net> napisal:

> Chodzi mi tylko o to, zeby przestrzec
>niektorych przed kupieniem monitora, ktory _wedlug mnie_ jest kiepski. Jesli
>ktos prosi o opinie i zadaje pytanie calej grupie to uwazam, ze moge
>wypowiedziec swoje zdanie, szczegolnie, ze uwazam ze mam troche
>doswiadczenia i wiem co nieco

Nie mialem najmniejszego zamiaru umniejszac Twojej wiedzy,
zauwaz, ze nawet nie poruszylem topicowego tematu.
Przyczepilem sie jedynie do tej szkodliwosci, bo skoro i jeden i drugi
monitor przechodzi tco99, to nie mozesz powiedziec, ze ten tanszy bardziej
szkodzi zdrowiu. Po prostu stwierdzenie, iz monitory z dolnej polki sa
szkodliwsze, jest blednym uogolnieniem i zwykla nieprawda.
 I o to mi tylko chodzilo.

Pozdrawiam
Andy