Re: Ktory monitor 19" wybrac ???

Autor: macio (macio_at_prosiaczek.mniam.net)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 23:27:33 MET DST

"Xaltuton" <demiurg__at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Hej, co Ty ciagle z tym zdrowiem ? :-)
> Myslisz, ze jak drozszy monitor to mniej szkodliwy ? :-)
> Jesli wszystkie maja tco99 to o czym tu mowic...?
> Ja bym sie glownie kierowal jakoscia obrazu i parametrami,
> a nie szkodliwoscia.
>
> A.

eee.. juz nic nie mowie...
Powiedzialem tylko swoje zdanie - a ze jest takie jakie jest to juz trudno.
Nie, nie chodzi o sama szkodliwosc, chodzi tez o komfort pracy - ja
siedzialem przy wielu monitorach i moja praca polega na siedzeniu po
kilkanascie godzin dziennie przed monitorem. Mowie tylko to co
zaobserwowalem. A co do ceny to nie zawsze jest ona odzwierciedleniem
jakosci, komfortu, parametrow. Chodzi mi tylko o to, zeby przestrzec
niektorych przed kupieniem monitora, ktory _wedlug mnie_ jest kiepski. Jesli
ktos prosi o opinie i zadaje pytanie calej grupie to uwazam, ze moge
wypowiedziec swoje zdanie, szczegolnie, ze uwazam ze mam troche
doswiadczenia i wiem co nieco (bez ujomowania doswiadczenia innym, rowniez
Tobie). Tymbardziej, ze nie proponuje "cudow na kiju", pokazuje
alternatywe... moze niezbyt dobre slowo - alternatywa - bo cena jest
zupelnie inna, aczkolwiek nie astronomiczna. Nie narzucam nikomu kupna
czegos, czego nie potrzebuje i czego nie kupi - ale wiem, ze na przyklad
monitory Nokii nie sa powszechnie sprzedawane, a _wedlug mnie_ powinny byc.
Z tego powodu ludzie ich nie znaja, wiec jedyne co robie to zachecam do
znaleznienia w jakims sklepie czy hurtowni takiego monitora i zobaczenia jak
pracuje.

--
macio ;)
 /"\