Re: problem z karta sieciowa

Autor: Lukas (panmisio_at_priv7.onet.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 21:12:34 MET DST

Byćmoże jest konfilkt IRQ z czymś ważnym... u mnie siedziała sieć na tym
samym IRQ co SCSI i nie mogłem nagrywać płytek z sieci (backupu serwera) bo
mi wieszało kompa...

Użytkownik Marcin ?wierczyński <marcins_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:397acec5.5866048_at_news.tpnet.pl...