problem z karta sieciowa

Autor: Marcin wierczyński (marcins_at_post.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 12:59:43 MET DST

   Witam!
   Mam problem z kartš sieciowš Realtek RTL8029. W 'Otoczeniu
sieciowym' wszyscy uzytkownicy sieci 'widza sie.' Mozna wspoldzielic
pliki i drukarki. W momencie gdy chce zagrac w jakakolwiek gre to na
sieci pojawia sie przestuj i resetuje mi komputer. Mój kolega ma
identyczna karte (w tej sieci) i wszystko mu chodzi. Probowalem
przeinstalowac sterowniki i nic to nie dalo.
   Prosze o pomoc.

p.s.
Bardzo prosze na priv, poniewaz rzadko odwiedzam te grupe

   Pozdrawiam,
   Marcin Œwierczyński
   marcins_at_post.pl