Odp: Jaki polecaci monitor 17 calowy

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 14:19:57 MET DST

Z Daewo -- to ja bym odradził chyba wszystko. :)
A wracając do monitora -- bardzo ważne jest nie tyle to,
jak on się zachowuje gdy pachnie fabryką,
ale jak się zachowa po jakimś czasie. :)
On i jego serwis. :)
Co nam po gwarancji na piśmie, skoro
nikt jej nie zechce respektować?
Do cyrku iść -- odradzam!
Ew. nasze prawnuki coś by dostały. :)
Chyba, że ktoś ma kupę forsy i chce
dofinansowywać nadętych pustosłownych brakorobów! :)
Lc.