Re: Jaki polecaci monitor 17 calowy

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 22:55:53 MET DST

HALKOMP wrote:

> W cenie ok 1500 złotych.
> SAMSUNG SyncMaster 755 DF
> LG FLATRON 775
> może jakiś inny? Czy za ok 1700,1800 kupię w miarę przyzwoitą 19? (jaka by
> była cena,jakie parametry?)
> Pozdrawiam

    Jakiś miesiąc temu zmieniałem monitor na 17". Najpierw kupiłem Marvina (bo
chciałem zaoszczędzić), ale już na drugi dzień zamieniłem go na MAG'a 786FD z
kineskopem Sony. Ten miałem z dwa dni, obraz żyleta, ale za nic nie mogłem
poradzić sobie z geometrią obrazu i zamieniłem go na Sony E200.I ten już
został, zapłaciłem chyba z 600zł więcej jak za Marvina, ale w końcowym
rozrachunku i tak jestem zadowolony.
    Moim zdaniem najlepsze rozwiązanie to takie, że dogadasz się ze
sprzedawcą, że jeżeli obraz nie będzie cię zadowalał to weźmiesz inny monitor,
w przeciwnym wypadku zdecyduj się raczej na coś naprawdę firmowego, bo możesz
czasami pluć sobie później w brodę.

Darek J.