Odp: Abit BE6-II & HDD IBM

Autor: RUSI (rusio_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 22:24:05 MET DST

> Niestety dolaczylem do grona zmagajacych sie z abitem be6-2.
> Mam dysk samsunga podlaczony do HPT 366 (tylko on jedyny, tasma 80 pinowa
> odpowiednim koncem w plyte).
> Procz tego plyta ma grafike I740 i cdrom do standardowego kontrolera (33).
> Po uruchomieniu instalki Win98 z cdromu probuje zrobic format HDD i coz
mam
> rusza i zwiecha
Czy to nie przypadkiem win98se ? Spotkalem sie ostatnio z problemem (2x),ze
na be6 II , jak bootujesz wlasnie z plytki win98se , to rozne cuda wywala
.Zawiesza sie , wywala rozne bledy, itd . Nie wiem czy to przypadek , ale w
obu przypadkach ma to miejsce jak na dysku jest wiecej jak 1 partycja . A
jak jest u ciebie ?
Czy to samo sie dzieje jak bootujesz z dyskietki ? Sprubuj ,tam pomoglo.

> Co zrobilem -
wgralem juz drugi poprawiony podobno BIOS >

Bylo ich troche wiecej jak 2 . Zreszta nie to jest wazne . Wazne jest to ,
ze producent wie , ze wypuscil plyte z bugami i przynamniej stara sie by je
naprawic .

--
Pozdrawiam
RUSI