Re: Abit BE6-II & HDD IBM

Autor: delong (delong_at_kki.net.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 17:27:32 MET DST

Witam.

Przegladajac te grupe dyskusyjnom nie myslalem wczesniej ze bede tak
"uszczesliwiony" :))))

Niestety dolaczylem do grona zmagajacych sie z abitem be6-2.
Mam dysk samsunga podlaczony do HPT 366 (tylko on jedyny, tasma 80 pinowa
odpowiednim koncem w plyte).
Procz tego plyta ma grafike I740 i cdrom do standardowego kontrolera (33).
Po uruchomieniu instalki Win98 z cdromu probuje zrobic format HDD i coz mam
rusza i zwiecha :))) i tak mozna sobie do bolu. Na kontrolerze 33 wszystko
smiga jak .........

Co zrobilem - wgralem juz drugi poprawiony podobno BIOS i nic sie nie
zmienilo, wrocilem do BIOSU ktory byl na plycie w momencie zakupu (QJ) i tez
to samo.

Czy ktos ma jakies propozycje? :))))))))

slaw

delong_at_kki.net.pl

koksik napisał(a) w wiadomości: <8gjr18$61m$1_at_druid.ceti.com.pl>...