Re: Asmax Surfer i problem z Wave Device for Voice Modem

Autor: Fatum (fatum_at_friend.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 20:47:30 MET DST

Andrzej napisał(a):

> Ja bym chcial, zeby to mi sie samo zainstalowalo. Problem w tym, ze to ja
> mam mu podac lokalizacje, a za cholere nie wiem, gdzie to jest!

Wejdź w Panel Sterowania-System-Menadżer Urządzeń-Kontrolery Dźwięku,Wideo i
Gier!
W Kontrolerach dxwięku,wideo i gier mam na pierwszej pozycji Creative Sound
Blaster 16 Plug end Play ( Ty możesz mieć inną kartę)....Na drugiej pozycji
widnieje u mnie :Wave Device for Voice Modem.
-------------
W opcji Modem mam: Desk Porte 56K Voice ( mój modem).

> Wskazalem sterowniki standardowe Microsoftu tylko dla swietego spokoju.

To źle zrobiłeś.

> Innych sterownikow nie bylem w stanie znaleźc nigdzie! Ani w katalogu
> DRIVERS na dostarczonym CD,

Jeżeli masz CD z driverami, to znaczy, że na nim sterowniki są!
Widzę, że nie umiesz przeprowadzić instalacji....Poproś kogoś, żeby Ci
zainstalował.

> ani w instalce W95.

ROTFL!

> Jezeli komus (np. Fatumowi) sie to udalo, niech mi poda szczegoly pliku
> sterownika. Moze to mi cos powie.

Do mojego modemu są inne sterowniki.

-----
Fatumka Kaja