Re: Asmax Surfer i problem z Wave Device for Voice Modem

Autor: Andrzej (aj218_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 18:41:14 MET DST

Fatum <fatum_at_friend.pl> napisał(a) w artykule
<3979B805.5A8887BA_at_friend.pl>...
> Niech Ci się zainstaluje i zostaw to w spokoju...Zainstaluj potem
sterowniki do
> swojego modemu.
>
> Kaja

Ja bym chcial, zeby to mi sie samo zainstalowalo. Problem w tym, ze to ja
mam mu podac lokalizacje, a za cholere nie wiem, gdzie to jest!
Wskazalem sterowniki standardowe Microsoftu tylko dla swietego spokoju.
Innych sterownikow nie bylem w stanie znalezc nigdzie! Ani w katalogu
DRIVERS na dostarczonym CD, ani w instalce W95.
Jezeli komus (np. Fatumowi) sie to udalo, niech mi poda szczegoly pliku
sterownika. Moze to mi cos powie.