Re: Co lepsze Samsung 750S czy Belinea 103040 (ewentualnie 103010)?

Autor: macio (macio_at_prosiaczek.mniam.net)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 15:29:37 MET DST

"Piotrek" <ptoma_at_box43.gnet.pl> wrote in message

> Użytkownik macio <macio_at_prosiaczek.mniam.net> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:DiKd5.26860$pD2.555680_at_news.tpnet.pl...
> 16

> Nie chcialbym krytykowac, ale odpowiedzi na pytanie o monitory za 1200 zl
> sugerujace zakup monitora za 2500 zl sa troche bez sensu. Jasna sprawa
jest,
> ze ZAWSZE mozna kupic lepszy monitor, ale niestety cena czesto ogranicza.
> Tez chcialem sie kiedys dowiedziec co kupic za xxx zl a poradzili mi cos
za
> [...]

krytykuj, krytykuj, po to jest ta grupa. ja powiedzialem jakie jest moje
zdanie.
ja bym poczekal i popracowal jeszcze jakis czas na starym monitorze i
oszczedzal
na nowy, ale za to dobry, a nie przecietny. dodam, ze pracujac po 16h
dziennie na
kiepskim monitorze narazasz sie na utrate zdrowia, ja pracujac po okolo 10h
mam dosc i moje oczy lzawia dosyc czesto... a notoryczne zapalenie spojowek
to nie
jest mila rzecz - ale mowie: to tylko moje zdanie.

--
macio ;)
 /"\