Re: Co lepsze Samsung 750S czy Belinea 103040 (ewentualnie 103010)?

Autor: Piotrek (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 01:17:35 MET DST

Użytkownik macio <macio_at_prosiaczek.mniam.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:DiKd5.26860$pD2.555680_at_news.tpnet.pl...
> "Marcin Laska" <marclon_at_kki.net.pl> wrote in message
> tego?
> >

> ja bym kupil 19" bo lepszy komfort pracy.. i szarpnalbym sie na Nokie
> 446Pro, a jesli
> nie mialbym tylu pieniedzy (ok. 2500 netto) to Nokia 920C albo Panasonic
> SL95, bo tansze.
>
> --
> macio ;)
>
> /"\
> \ / CAMPANHA DA FITA ASCII - CONTRA MAIL HTML
> X ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL
> / \

Nie chcialbym krytykowac, ale odpowiedzi na pytanie o monitory za 1200 zl
sugerujace zakup monitora za 2500 zl sa troche bez sensu. Jasna sprawa jest,
ze ZAWSZE mozna kupic lepszy monitor, ale niestety cena czesto ogranicza.
Tez chcialem sie kiedys dowiedziec co kupic za xxx zl a poradzili mi cos za
3 razy xxx zlotych. I co ja z tego wiedzialem, jak mialem i tak tylko ten
xxx?
Piotr