Odp: Dyski Fujitsu a FSB 83 Mhz.

Autor: Raf (arekb_at_promat.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 15:25:28 MET DST

Użytkownik "Maciej Machacz" <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Jesli masz inny model to sie nie wypowiadaj, w ten sposob mylisz
przedmowce.

Nie myle przedmowcy, madralo, bo wyraznie napisalem, ze moje informacje
dotycza innego modelu niz on napisal, i mysle, ze on potrafi logicznie
poskladac ta informacje. Generalnie 83 MHz to jest bardzo niewygodna
czestotliwosc dla wiekszosci dyskow pracujacych w udma, i na to chcialem
zwrocic uwage.
Raf