Re: dziwne zachowanie peceta

Autor: WW (wojtek_at_optjas.intergal.com.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 17:38:10 MET DST

Sprawdz sobie czy nie masz przypadkiem wirusa.
Mialem kiedys okazje pracowac z dyskiem Samsung 3,2 GB. Od spodu dysku wsród
jego elektoniki jest niewielki kwadratowy chip, który cholernie sie grzal.
Równoczesnie dysk robil kilkusekundowe przerwy. Po zainstalowaniu na nim
radiatora problem zniknal (uwaga na dyski gwarancyjne, to moze anulowac
gwarancje).
Jezeli masz W98 SE to zainstaluj sobie patcha (ja sciagnalem ze strony
komputer-swiata plik 4756PL8.EXE)

Użytkownik Adrian Napieralski <redscorpion_at_go2.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:39786556.E5287223_at_go2.pl...