Re: dziwne zachowanie peceta

Autor: jerzol (juszym_at_poczta.fm)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 21:22:08 MET DST

"Adrian Napieralski" <redscorpion_at_go2.pl> napisal:
Mam taki problem - moj pecet (win98) ostatnio dziwnie sie zachowuje.
> Po wlaczeniu, po uplywie kilku minut w okreslonych momentach czasu
na ulamki sekund wszystko sie zatrzymuje.
> Oto przyklad: przesuwam mysz po pulpicie i np. co sekunde lub kilka
sekund ona sie zatrzymuje i zaraz przesuwa sie dalej.
> Odpalam np Diablo2 i tez w rownych odstepach czasu gra sie
zatrzymuje na ulamek sekundy.
> Po odpaleniu windows jest ok, to zwykle dzieje sie po kilku
minutach, a Kolejna rzecz to Win98 nie zamyka sie - pozostaje pusty
ekran pulpitu z
> wskaznikiem myszy i cisza. Musze kompa zamykac recznie. I trzecia
rzecz - kiedy zostawiam wlaczony win na jakis czas, np kilkanascie
minut bezczynnosci, to na ekranie wywala ze WATCH wykonal niedozwolona
operacje. Zegarek systemowy zawiesza win?????!!!!!
> Z gory dzieki za rady

Zacznij od naprawy bibliotek systemowych: Start > Programy > Akcesoria
> Narzedzia systemowe > Informacje o systemie > Narzedzia > kontrola
plików systemowych. Sprawdz ustawienia BIOS-u - niedawno podawalem
namiary na dwie bardzo dobre strony o biosach, skontroluj przerwania -
moze masz tam jakis konflikt, moze grafika sie buntuje? - zmien
stery....
to tyle na razie,
------------> pozdrawiam, jerzol

Jest nas coraz wiecej... coraz mniej wiemy o sobie.
II Badanie Polskich Uzytkowników Sieci Internet
http://badanie.ae.krakow.pl/badanie/cbadanie.cgi
Do udzialu zaprasza Katedra Marketingu AE w Krakowie

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/