Re: Kupno nagrywarki

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 11:24:15 MET DST

Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka wrote:
[...]
> Wczesniej mialem 6416s, teraz posiadam 8424e i do tej pory zniszczylem
> jedna plyte. WinOnCD sie powiesil przy nagrywaniu. Z nero nie ma zadnych
> problemow.

Wcześniej miałem 4416S - po 3 miesiącach padła
Później miałem 6416S (na taką mi wymienili) - po 9 miesiącach padła
Teraz mam 8424S (na taką mi wymienili) - mam nadzieje że jak już ma
padać, to nie później niż za 11 miesiący

W sumie z własnej winy zmarnowałen kilka płyt, zaś przez pady
kilkadziesiąt (albo oddzytują je tylko w niektórych miejscach tylko
najlepsze napędy, albo wcale, a audio trzeszczy choć wavy były OK).

> Nie wypalam wolniej niz x8, pracujac normalnie na kompie, nero w tle.
> Jeszcze nie mialem przypadku aby sie bufor skonczyl.

A coś w takim razie za normalną pracę nie uważasz kopiowania większej
ilości danych ani gry ;)
Ja jak nagrywam z dysku SCSI na nagrywarkę SCSI to musze się jednak
troszeczkę pilnować - pracuję, ale nie do końca normalnie ;)

No to ja ci wyjaśnię obrazowo, co to BURN-proof - jak zapuścisz
nagrywanie 8X i do tego defraga na dysku z którego nagrywasz i ci tacka
wyjedzie dopiero jak płytka się nagra, to znaczy że masz BURN-proof.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl