Re: Problem przy druku z drukarki HP DejskJet 690C+

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 03:11:35 MET DST

Użytkownik "QsoRiX" <tthomas_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Hej wszystkim
> Tak sie sklada, ze mam dziwny problem z drukarka.
> Kiedy chce wydrukowac jakis tekst to drukarka skaluje go sobie i drukuje
> na polowie strony, wyglda to tak:
[...]
> literki nie sa przenoszone do nizszych linii tylko zwezane o polowe,
> wysokosc pozostaje nie zmieniona.
[...]
> [...]
> LPT1 tylko do skanera, ktory jest podlaczony do tego portu, oprocz tego
> podrodze jest jeszcze kosc HASP, bez ktorej nie moge drukowac w
> programie kosztorysowym (takie zabezpieczenie przeciw pirackim wersjom)
> Ale ani skaner, ani ta kosc nie moga byc przyczyna bo bez nich tez
> drukuje na polowie a zreszta pod Linuksem jest ok. Przeinstalowalem
> drukarke ale nic z tego, kiedy zainstalowalem drukrake kolegi bylo ok,
> ale moja dalej nie dziala.
> Czy ktos moze mi pomoc? Bede bardzo wdzieczny, prosilbym o szybka pomoc

Prawdopodobnie HASP wymaga zainstalowania dodatkowych sterowników pod Windows,
ale równie dobrze może być to któryś z innych elementów układanki, chociażby
kabel. Wyizoluj problem - podłącz samą drukarkę bez skanera i HASPa i sprawdź,
czy jest OK. Potem podłączaj pojedynczo kolejne urządzenia i dalej sprawdzaj.
Nie leń się, pomyśl trochę.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
                                        *** MUSK TFUi WRUK ***