Problem przy druku z drukarki HP DejskJet 690C+

Autor: QsoRiX (tthomas_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 02:11:23 MET DST

Hej wszystkim
Tak sie sklada, ze mam dziwny problem z drukarka.
Kiedy chce wydrukowac jakis tekst to drukarka skaluje go sobie i drukuje
na polowie strony, wyglda to tak:

+--------------------------+
| asdasdasda |
| asdasdasda |
| asdasdasda |
| sdfsdfsdfs |
| |

zamiast tak:

+--------------------------+
| asdasdasdaasdfasdfasdf |
| asdasdasdasdfasdfasdfas |
| asdasdasdaasdfasdfasdfs |
| sdfsdfsdfsasdfasdfasdf |
| |

literki nie sa przenoszone do nizszych linii tylko zwezane o polowe,
wysokosc pozostaje nie zmieniona.
Mysle, ze to cos z konfiguracja drukarki, problem objawia sie tylko pod
Windowsem, w Linuksie wszystko cacy. W dodatku zle drukowane sa tylko
linie czarne, teksty kolorowe drukowane sa normalnie, nawet jesli w
sklad koloru wchodzi czarny.
Drukarka HP DejskJet 690c+. Drukarka nie jest podlaczona bezposrednio do
LPT1 tylko do skanera, ktory jest podlaczony do tego portu, oprocz tego
podrodze jest jeszcze kosc HASP, bez ktorej nie moge drukowac w
programie kosztorysowym (takie zabezpieczenie przeciw pirackim wersjom)
Ale ani skaner, ani ta kosc nie moga byc przyczyna bo bez nich tez
drukuje na polowie a zreszta pod Linuksem jest ok. Przeinstalowalem
drukarke ale nic z tego, kiedy zainstalowalem drukrake kolegi bylo ok,
ale moja dalej nie dziala.
Czy ktos moze mi pomoc? Bede bardzo wdzieczny, prosilbym o szybka pomoc
i jesli to mozliwe na prywatny adres:
tthomas_at_poczta.onet.pl
Dzieki

QsoRiX (Tomek)