Re: SDI - pytanie pilne

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 00:02:09 MET DST

On Thu, 20 Jul 2000 16:52:45 GMT, "Zygmunt Kałuża"
<ekokomprojekt_at_home.pl> wrote:

>Ale za założenie przez TPSA płaci się według cennika - pewnie zaznaczyłeś na
>wniosku że chcesz skorzystać z założenia przez TPSA.
>Ja nie chiciałem i odebrałem sam urządzenie w BOK oraz sam założyłem i
>skonfigurowałem.
Ze co ? U mnie zamontowali za darmoche, dali mi jeszcze gniazdko, z 10
RJotek, i z 10 metrow kabla, zebym mogl podpiac moje telefony za
terminalem ... oczywiscie wszystko za darmo ... z tego co wiem wszyscy
moi znajomi tez mieli instalacje za darmo, oprocz tych co nie umieli
zainstalowac nawet driverow ;)))

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179