Odp: SBLive & PIII - problem z instalacja !!!!!

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_tme.szczecin.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 21:36:30 MET DST

Wystarczy sciagnac odpowiednie sterowniki.. (patrz kilka postow wczesniej) i
zainstalowac je przed zainstalowaniem tych z plytki CD. Problem sprawdzony.
Wszelkie info na priv.

Pozdrawiam,

Michal Sztuk
sztuk_at_wp-sa.pl
Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl

Użytkownik Tomasz Krzywicki <Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3976B313.C7E9EA26_at_primark.pl...