Dziwne zachowanie płyty głównej...........

Autor: Jacek L (lewiecki_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 21:41:16 MET DST

CZESC

Posiadam płyte gł. GigaByte GA-686 LX4.
Od samego początku dość dziwnie sie zachowuje.
Bardzo często podczas wlaczania komptera włacza sie alarm ( brzmi jak sygnał
karetki pogotowia)
niewiem dlaczego. Dzieje sie to b. nieregularnie. Czasami alarm wlacza sie
kilka razy, a potem jest tydzien spokoju. Probowalem kilku roznych ustawien
biosu, -bez skutku.
Oprocz tego kilka razy zdarzylo sie cos co bardzo mnie zaniepokoilo....
Mianowicie, podczas pracy komputer sie zawiesil -- tzn.przeszdl w stan
podobny do suspendu.
i nie reagowal na nic ( nawet na wylocznik) musialem wyciagnoc wtyczke
zasialnia. Po ponownym wlaczeniu dalej znajdowal sie w tym "stanie".
Dopiero jak sciagnolem obudowe, wyciagnolem procesor, ram, niektore kabelki
i ponownie podlaczylem zadzialalo. Najgorsze jest to ze te objawy wystepuja
bardzo nieregularnie. Nie wiem czy moze miec to zwiazek ale moja obudowa
jest troche za waska co powoduje ze głowny zasilacz lekko naciska na
przejsciowke od procesora, ale oprocz tego wszystko wyglada normalnie.

Bardzo prosze o pomoc.

                                                            JACEK L