Odp: SDI - pytanie pilne

Autor: Konrad Pach (brocom_at_kki.net.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 21:15:58 MET DST

Teraz przychodza pracownicy tepsy, sprawdzaja wlasciwosci lini telefonicznej
i tyle. Moga jeszcze na swoim laptopie sprawdzic czy SDI dziala.
Fakture i tak bedziesz musial zaplacic w BOKu i tam tez bedziesz musial
podpisac umowe, u Ciebie na miejscu tylko podpisujesz protokol zdawczo
odbiorczy.

Użytkownik Zygmunt Kałuża <ekokomprojekt_at_home.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:x7Gd5.25946$pD2.532797_at_news.tpnet.pl...